Ftmaa28 ben ilk çocuğumu meme tutmadogı için 4.ayda ek gıdaya başladım tadımla başlayıp mama, pirinç unu meyve küreleri yoğurda geçtim bayapı tombullaştı boğum boğum oldu hatta al erken şeyler vermedim kontrollü sağladım yani zaten doktor dedi bazı bebekler için ek gıda 4de başlar diye bi anne evladı için en iyi doktordur sadece araştır dikkatli ol canm alerji olmasın 3gün kuralı uygula sen daha iyi bilirsin ben inek sütü de vermiştin sütüm kesilince alerji yapmadı bizde ama inek sütü önermiyor doktor ben suyla açıp veriyorum alerji yapmadı bizde ama herkeste aynı olmaz sonuçları tabiki.