Kızlar bir şey sorucam 2 gün önce kan verdim betam 2800 çıktı kağıdın üzerinde hamileliğin 5.haftası yazıyordu ama ben son adet tarihime göre hesaplıyorum 4+5 görünüyor sizce hangisi doğru hangisine göre takip etmeliyim daha doktora gitmediğim için bilemedim