Kızlar şimdiye kadar hep normal düşündüm ama dün makattan küçük bi kan pıhtısı aldırdım kanadı falan ne olduğunu tam bilmiyorum doktor bi şey demedi hemoroid falan . Doktorum da normal doğuma asla engel değil ama her neyse artırırı ve acıtır karar senin diyor .daha çocuğun da geleceği yok gibi o yüzden sezeryan yapmaya karar verdim galiba . Doğum yapanların tecrübeleri neler ?