ilk trimester o kadar kötü geçmişti ki bulantılar kusmalar her şeyin kötü kokması sürekli yorgunluk uyku hali vs. şuan ikinci trimester harika geçiyor allah bozmasın istediğimi yiyip içebiliyorum yorgunluğum azaldı normal hayatıma biraz dönebildim böyle gider inşallah