Doktor ultrasonla baktı pcos gördü bugün adetimin 2. Günü hormon testi yaprırmaya gittim doktora yarın tekrar gidicem sonuçlar için ama merak ettim e nabızda sonuçlar şöyle ;
TSH. 2.154
Kortizol. 18.76
İnsülin.14.67
FSH. 7.04
DHEA. 233.21
Prolaktin. 7.37
Estradiol. 34.19
LH. 3.81
Bilenler bi anormallik var mıdır ne düşünüyosunuz