Eylul15 Merhabalar.Öğretmenlere bir sorun olacak.Araştırmalarıma göre hamilelik sürecindeki doktor kontrolleri için doktora gittiğimizde o gün için yasal olarak ücretli izinli sayılıyormuşuz.Bunu kullanan var mı?İdareye bunun için ne vermemiz gerekiyor?
Serpoo Eylul15 evet özel sektörde de var bu. Gebelik de zorunlu kontroller oldgu için doktora gittgnz gün durum bildirir raporu alıyosnz bunuda muhasebe birimine veriyosunz ve maaşınızdan kesinti olmuyo
LadyX Eylul15 aaaaa hiç bilmiyordum sayenizde öğrenmiş oldum teşekkür ederim lazım olursa kaydedeyim kullanırım bu bilgiyi. Zaten benim ders programım çok rahat istediğim zaman giderim hastaneye ama Allah korusun belli mi olur belki acil gitmem gerekebilir o durumda bunu dile getiririm
Eylul15 Tuntun44 Bu tarz bilgilere ulaşıyorum ama memurları da kapsadığına dair net bir maddeye ulaşamadım henüz tahminimce tüm hamileleri kapsıyordur ama
Eylul15 Serpoo evet özel sektörde varmış ama net bir bilgiye ulaşıp müdürüme kesin bir dille iletmek istiyorum açıkçası.Çok bilgileri olmadığı için rapor gibi düşünülebilir.
Serpoo Eylul15 bende tüm hamileleri kapsıyo die biliyorum. müdürünüzü direk şu şu maddeler vs demek istiyosanz alo 170 arayın onlar yardmcı oluyo.
Eylul15 ErsBegAs yok kesinlikle ondan ayrı bir izin bir araştırın sizde göreceksiniz.öyleyse de doğumum yaza geldiği için iznim yanıyor zaten.Muhasebecimiz derken devlet okulunda öğretmen değil misiniz?
ErsBegAs Eylul15 hayır özeldeyim benim de ağustosa geliyor ama bu periyodikler doğum öncesi izninden kesiliyormuş
Eylul15 LadyX gerçekten bizi de kapsıyorsa çok iyi olacak benim için.kesinleştirdiğim zaman yazarım yine burdan 🙂
Eylul15 ErsBegAs benim araltırmalarıma göre Çalışan kadının doğum öncesi/sonrası izninden ayrı olarak yasal hakkı olarak geçiyor. Muhasebeciniz yanlış bilgilendirmiş olabilir siz bir araştırın isterseniz
Kubra6694 Eylul15 Şöyle aslında 32. Haftadan sonra çalışabilir raporu alındıysa ve o hafta içinde doktora gidildiyse evet izinden düşülüyor. Öncesi içinde rapor isteniyor.