Edagis45 adet döneminiz mi acaba? Benim 7+4 ağrım oldu doktorum yürüyemeyecek kadar ağrın baş dönmen olursa gelmelisin demişti, ilk üç ay adet dönemlerinde adet sancısı gibi sancı görmemiz normalmiş rahim büyümesinden kaynaklanıyormuş. Yine de çok ağrınız olursa doktora görünün.