Selim_Alparslan obiranne3 benim ilk gebeligimde yapmışlardı canım enfeksiyon vardi antibiyotik kullandım sonra çektiler
Nazf obiranne3 Sadece 2. Trimesterde yapılıyor. Ben de yarın gidicem 🙏🏽 umarım şifa buluruz diş ağrısı çok zor
Meresss obiranne3 3 ay 6 ay arası 2 dolgu 2 çekim yaptırdım hamilelikte başladı diş ağrılarım ilk belirtim bile oydu
obiranne3 Nazf çok geçmiş olsun sizede, amin inşaAllah. hamileyken ilaç dahi kullanılmadığı için, diğer gebeliğimde dişten yana sıkıntı yaşamamıştım o yüzden bilgi sahibi değilim sormak istedim tekrar teşekkürler🌸