Uraseyda maske kullan yine de özellikle de bu aylarda tüy değiştirme zamanları olduğu için çok küçük tüyleri falan dağılıyor etrafa hatta kafes etrafını süpürgeye çekerken süpürgenin hava haznesinden böyle küçük tüyler saçılıyor ben maske kullanıyordum daha önceden şuan da eşim temizliyor ben başka odaya geçiyorum o balkonu da açıp havalandırıyor öyle giriyorum odaya yoksa öksür öksür bi hal oluyorum 🤭