Kızlar merhaba sezaryen doğuma karar verdim planladık ve 13 Şubat inşallah doğum ama doğum sonrası kimsenin bilmediği neler oluyor sonda kullanımı ne kadar sürdü lavman oldunuz mu gibi hani tecrübeleriniz neler birde ben uzun ve iri bir kadınım 175 boyunda 95 kiloyla gidiyorum doğuma iyileşmem daha mı geç olur iyileşmeyi hızlandırmak çabuk ayağa kalkmak istiyorum ne yapabilirim yürüyüş dışında