Zg6641 Arkadaşlar 22 haftalık hamileyim. Geçen hafta ishal oldum ondan sonra affedersiniz makat bölgesinde şişlik oluştu biraz ağrı var. Nohut tanesinden büyük. Nasıl geçirebiliriz. Hangi bölüme gitmeliyim…
Babybimmm Zg6641 genel cerrahi bölümü bakıyor bildiğim .Ablam da vardı hemoroif başlangıcı oraya gittik o baktı .Kadın genel cerrahi dr çok bulunmuyor bence bir araştırın yine de