Sevgili anneler ve anne adayları, süt pompası arayışında elektirikli mi eller serbestmi kararsızlığım var. Lansinoh un yeni çıkardığı eller serbest pompa yorumlarını okuduğumda kararsızlık yaşadım kimi memnun kimi değil. Alttan sızdırma yapıyor, sağımı elektrikli olanlara göre iyi değil paranızı çöpe atarsınız diyen de var. Çok memnunum sağımı elektiriklilerle nerdeyse aynı çok kolaylık sağladı diyen de var. Aynı ürün Mochi de de mevcut. Bu markalardan kullanan veya elektriklimi eller serbest mi daha okey yardımcı olabilirseniz çok sevinirim çokça sevgiler🫶🏻