34+1 haftalik hamileyim 3 4 gündür idrarim çok kutu kokuyor sanki insan çişi değilde kedi çişi gibi kokuyor moralim çok bozuluyor bu neden oldu diye , kendi cisimim kokusundan midem bulanıyor, yediğim biseyden mi acaba yada doğum yaklaştığı için mi böyle oldu. Suda çok iciyorum, mikrop fln değil mikrop olsa anlardim, agrilarim da var bebek çok asaga indi fark ediyorum, ay sonu sezaryan la dogumum gerceklescek tabi daha önce doğum baslamasa afif afif kasilmalarim var çünkü… ama ben idrar kokusuna taktim