-Anonim-1 Hunilianne222 galiba bende baya bekliycem hiç belirti yok bugün dün baya ağrılı sancım.var iken 🤗
simis benim de 1 bucuk cm acıklığım var doğumum başlamıştı benim durdurdular ciğer geliştirici vs yapıldı serumlar takıldı hayatıma devam ediyorum bende şimdi 1 hafta olcak neredeyse 😀