esraglrck BURSA HAYAT HASTANESİ Op.Dr. Naile Gökçe Akagündüz'e giden var mıdır? Yardımcı olabilir misiniz, memnun musunuz?
Hakyemez Merhabalar,evet Naile hanimin baya hastasi var bu platformda.Memnunuz ama kişiye göre degisiyor tabi baştan soğuk gelebiliyor kimine ama isinde uzman biri ki bana gorede çok sıcakkanlı güler yüzlü çok memnunum 💕 5.haftamdan beri gidiyorum 32deyim
esraglrck Teşekkür ederim yorumunuz için🙏 Muayene ücretleri nedir acaba ve birde Doğum ücretleriyle ilgili bir bilginiz var mıdır ?
Beriliko Bende naile hanıma gidiyorum evet biraz soğuk gibi görünüyo ben memnunum gerçi.ama muayeneler çok kusa sürüyo 5 dk fln hemen çıkıyorum anlayamadan 🤷🏼♀️
Hdou4225 Merhaba ilk dogumumu ayse hanım yaptırdı 2017 de o zamanlar bana soguk gelırdı. Acaba sımdı nasıl :) Renkli usg goruntusu verıyor mu