Noluyoya Kızlar ben 18. Haftamdayım günde 1 tane yatmadan hala içmeye devam ediyorum içmezsem midem bulanıyor. Sizler ne kadar süre kullandınız
irser Noluyoya hafta 31 bazi sabhalar hala kotu oluyorum mecburen iki tane iciyorum ama azaltmaya 24 de falan basladim
Baby_B Noluyoya 24.haftada birakabildim 1 ilaci 2 ye bölüp 2 gunde icerek azalttim Bir anda ilaci birakinca hep devam etmisti 33+4 deyiz simdi Bulantim yok cok sukur
Elifimsib Noluyoya 24+2 yim 16. Haftaya kadar çoğunlukla günde 2-3 kere kullanıyordum sonra sadece geceleri yatarken bir tane kullanmaya başladım ama son bir haftadır yine bulantılarım başladı ikiye çıkardım tekrar 🥲 sanırım doğuma kadar kullanmaya devam etcem
Noluyoya irser tamam canım o zaman sağolasın bende 18. De bırakamam normal değil mi acaba diye düşünüyordum. Sizinde mi bebiş kız
Baby_B Noluyoya evet bir anda birakmayin tekrarliyor yoksa. 14.haftaya kadar gunde 5 kere kusuyordum..
Svlmsb Noluyoya İlk gebelikte doğuma kadar kullandım ama bende pek fayda etmiyordu içtiğim halde kusuyodum yine
2cocuk2kopek Noluyoya 9+3 şuan gece yatmadan 2 adet içiyorum ilk hamilelikte 6. Aya kadar devam etmişti inşallah bunda uzamaz
ceyda_bozkurt0 25+3 üm başından beri kusmam var ilk gebelik kızım olacak ilk zamanlar 4 tane içiyordum şimdi gece yatmadan 2 tane içiyorum azaltmaya ne zaman çalışsam hep kustum bende içmeye devam ediyorum
Noluyoya ceyda_bozkurt0 Çok zor valla bulantı doktor zararsız olduğu kanıtlanan bi ilaç korkma demişti bana ama insan yinede bebek için tedirgin oluyor
Rtbli Noluyoya 4. Aya kadar kullandım hala midem bulanmaya devam ederken. Doktorum fazlasının benim için karaciğer problemi açabileceğini söylemişti. Bugün 35 haftalık hamileyim östrojen seviyem yükselmiş tekrar bulantı başladı gece uyumadan 1 adet atıyorum doktorumun önerisiyle