nazliss96 MERHABALAR 25 ocakta regl oldum 4 gün sürdü bitti fakat 2 gün önce kahverengi bir lekelenme yasadım ve 3 gündür aşırı mide bulantım var gebe olabılırmıyım regl yeni bitti sayılır sizce böyle bırsey olabilirmi
Eftelya_54 nazliss96 sanmıyorum regl olduysan ihtimal yok diye biliyorum adet bitiminde 1 kaç gün kahvetengi lekelenme normal bir durum bende her adetimde yaşıyordum çünkü , İnşallah en kısa zamanda istiyorsanız nasip olur sizede🙏🏻
Sonnenfrau nazliss96 bende 28 inde oldum 2 3 gün sürdü ardından kahverengi lekenmem oldu hamile olduğumu dusunmuyorum muhtemelen üşütme soğuk alma var .
Sbrn78 nazliss96 her şey mümkün mucizevi bir şey bu hamilelik daha önce böyle bir şey yaşanmadysa bunu teyit ediniz testlerle
Mucizeem__ nazliss96 o zaman havalardan yada yediklerinden çünkü hamilelik belirtileri ilk aylarda belli olmayabilirmiş 🙄👍 ama bilemem bi test yapsana canm