TwinsAndBeren Mlklerim2 ben olmadım 33. Haftadayım doktorum hiçbir şey demedi erken doğum riski olmadığı için mi yapmıyorlar neye göre değişiyor bu durum acaba
Merve352 Mlklerim2 Erken doğum riskiniz varsa ondan yapmış olabilirler. Normalde rahimde son ay çocuğun ciğerleri gelişir öyle doğar. Erken doğum risklerinde ciğer geliştirici iğne vuruluyor.
tugces87 Mlklerim2 bi 2 hafta daha kısalmaya devam etti geçen hafta gittiğimizde yükselmiş 21den 26mmye yükselmiş