hilalcgm doktorlar özellikle hamilelikte 2-2.5 arasında istiyorlar. Bi Endokrin ya da dahiliyeye görünmeniz iyi olur. Ona göre ilaç yazarlar size. Çok geciktirmemenizi tavsiye ederim zaten kadın doğuma gittiğinizde de Tsh yüksekliğinden dolayı sizi yönlendirirler büyük ihtimalle