Kızlar ağda yapınca derim kalkıyor resmen sünnetli gibi geziyorum 1 hafta yanık gibi oluyor . jiletle de alınca sürekli tahriş pişik gibi oluyor . Suan da cok oldu kaşıntı ve tahriş var mantar olmadığına eminim . Hamazinc sürebilir miyim ? 23 haftalık gebeyim. Yada ne iyi gelir 🥹