Kızlar deminde post açmıştım 2li testim riskli dedi doktorum diye şimdi testi yaptırdığım zamanki ultrason kağıdına baktım da nt 1.2 mm diyor bu ense kalınlığı oluypr anladığım kadarıyla ense kalınlığı normalken neden acaba riskin yüksek dedi doktorum doktora girip çıkğıtımdan beri o kadar moralim bozukki. Bir oğlum var bunun da cinsiyetini öğrendik kız dedi ama böyle bir sonuç alınca cinsiyetine bile sevinemedim. Nolur bilen biri aydınlatabilir mi. Çok endişeliyim.