Merhaba kızlar 7+1 haftalık gebeyim dünden beri geçmeyen ateş 38-39 derece bogaz ağrısı vardı bugün hastaneye gittim serum taktırdım kan verdim influenza veya domuz gribi olabilirsin dedi yarın kalp atışı duymak için doktora gidicem inşallah bir sorun olmaz