37.haftada doğum yapma ihtimalim var, çok az kaldı iyi birer anne baba olabilecek miyiz acaba ona yetebilecek miyim bu sorumluluğu kaldırabilecek miyim vs gibi düşüncelere dalıp dalıp gitmeye başladım. Plansız bir gebelikti ama hamile kaldıktan sonra asla hazır olabileceğim bir şey olmadığını anlamış oldum çünkü gerçekten anne olmaya hazırım demek kolay bir şey değil 😅 çok da heyecanlanıyorum ama kaygılarım sanırım daha fazla 🥹