Ezgisare dün gece o ağrıyı 5-6 saat çektikten sonra doktorumu aramak zorunda kaldım.Meğer gaz sancısıymış.Sıcsk havlu koy dedi.ben sıcak su torbasına ılık su koyup havluyla sarıp koydum.Şükürler olsun sabahtan beri yok.çok şiddetli bir ağrı olmasa da insan kafasına takıyor.geçmiş olsun