Beyzaeskicirak53 Aysgl15 Bende 5 haftalık hamileyim ve sigara içiyorum midem bulanır belki dedim ama olmadı aksine canım istiyor azalttım ama bırakmak çok zor geliyor içmeyince deliriyorum
Sibeldgr23 Aysgl15canim ben 25 haftalik hamileyim normalde günde 1 paket iciyordum ilk aylarda bulantim oldu biraktim ama suan cok canim cekiyor ama icmemek icn direniyorum cok dayanamaynca bir tane yakip yarisini üfleyio yarisini cekiyorum . Nikotin zifir en düsük olan sigaralardan(malbora touch - kent) enfazla 3 tane ic daha fazla icme onuda icmesek iyi ama dayanilmiyo lanet olasica seye :/
Edirefp Aysgl15 canım bende azaltanlardanım günde 1 yada 2 tane içiyorum en fazla. Ama ikiyi geçmez hiç
Almilam Aysgl15 bende 3üncü aydan sonra bıraktım canım gercekten zor bir durum stres oluyorum bazen kokusu tadı geliyor ağzma canım cok istiyor.ama ben 2 bucuk sene uğraştm evlat sahibi olmak icin daha önce düsük yaptım 2 bucuk sene hamile kalamdm o aklma gelince bırakmak zorunda kaldm.daralıyorum bazen ama yapacak birsey yok
Busranurr Aysgl15 4 veya 5 tane normalde gunluk 1 paket biterdi ama hamile oldugumu öğrendiğim zamandan beri cok az icmeye basladim bulanti oluyo bide uykum oluyo agrilarim oluyo yataktan kalkamiyorum falan derken sigara her zaman akla gelmez oldu 😂
Ceren35 Bu başlık geçenlerde açıldığında olay olmuştu içenler ve içmeyenler arasında. Öncelikle şunu söyliyim canım 19 yıl falan içtim alkol ve sigarayla aram çok iyi ama bir kaç aydır düşünmeye başladığım için azaltmaya çalıştım şuan 8 haftalığım 4 haftadır biliyorum ve inan canım istemedi elim hitmedi çünkü aklımda bitirdim, eğer beyninde bitirirsen gerçten başarılı olursun ama bırakamıyorum edemiyorum dersen zaten hiç uğraşma. Şimdi herkes gelip ne varsa allahtan diyecek ama etrafımda 3-4 tane örneğim oldu kötü belki de ondan etkilendim artık bir insan getircem dünyaya ve büyüyecek bunca yıl içtim ne oldu artık çıkardım hayatımdan çünkü ilerde de beni öyle görüp büyüsün istemem en nihayetinde hepimiz ailemizden görmüşüzdür. Uzun oldu ama gerçekten kafanda bitirisen atarsın beyninin sana hükmetmesine izin verme sen ona hükmet
Aysgl15 Ceren35 canım bırakamıyorum ya çok dendim ama olmuyo içmedim zaman aşırı sinir stres oluyorum napıcam bilmiyorum beş haftalığım bende
PembeLia Aysgl15 Kararlı olursanız bırakırsınız, bebeğinizi düşünün hemde maddi olarak bile faydasını görürsünüz hergün 10 tl çöp onun gibi düşünün inşallah tiksinir ve birdaha içmezsiniz.
Ceren35 Aysgl15 kendini oyle sartlama sen beynine hükmet 19 yil ictim bunu bebeginin sagligindan muhim degil ictik ne oldu bak hic. Birakanlari bizde fazla iradeli mi yaratmis allah hayir? Tamamen elinde yaparsin ben inaniyorum kafanda gercekten bitirmeyi iste
Homozigotmutant Aysgl15 psikoloğa gidebilirsiniz gerçekten bırakmak isterseniz Ya da alo sigara bırakma hattı var onu arayın
Melegimveben bende içiyorum😥 4 haftalığım günde 1 paket içerdim şimdi günde 7-9 tane içiyorum azaltmaya çalışıyorum böyle böyle
Gfrnszgn Aysgl15 azaltma çünkü azaltma olunca bırakılmıyor birden bırakacaksın birdaha içmezsin kafanda bitir içinde ki senin bebeğin sonuçta Allah korusun birşey olsa en çok sen sıkıntısını çekeceksin
Sibeldgr23 [bilinmeyen] bende 16. Haftaya kdr icmedim tiksindim adeta ama smdi 25 haftaligim bir aseriyomki anlatamam umarm sende öyle olmazsn
Gfrnszgn Aysgl15 Bir tartışmalı konu daha 🙂 şimdi herkes saldırır sana 🙂 ben 13 haftaya kadar içtim günde 1 2 bazen 7 8 değişti o sayı duruma ortama göre ben bırakamam diyordum.13 haftamda sigarayı yaktım aşırı bulantılı bir dönemdi zaten bir tane çektim bulantı oldu lavaboya gittim baktım kanamam var.Hemen hastane derken düşük tehlikesi dediler 1 gün yattım o an bıraktım bir daha içmedim eşim sürekli sigaradan mı dedi doktora.Doktor sigara Ve alkol düşüğe neden olmaz sadece bebekte kalıcı hasar olabilir dedi ben bu yüzden birdaha da cesaret edemedim açıkçası şuan 15.hafta bitti içmiyorum 13.haftadan beri canım istiyor tabi ki ara sıra.Ama emin ol kokusu daha çok rahatsız ediyor midemi bulandırıyor ortama giremiyorum.Bazen de can çekiyor değişiyor işte ama ben bıraktım içemem dedim içmedim sende içme yapma.Bebek kalbi delik doğabiliyormuş ciğerleri gelişmeyebilirmiş sakatlık zihinsel engel bir çok soruna neden olabilir dedi doktor.Tiksindir kendini canım zaten daha erkenmiş 2 haftaya kadar bulantıların başlarsa içemezsin emin ol
Aysenurtsr [bilinmeyen] ben de ayni sekildeyim, ogrendim son bir tane ictim birdaha icmedim, bitirdim aklimda, nasil icmisim bunu onca sene diyerek kiziyorum kendime 🙂 ama herkes birakamiyor malesef.
Dmyg Aysgl15 bende 4 haftalığım 5. Haftaya giricem hamile olduğunu öğreneli 4 gün oldu. Ben hamile olmadan önce günde 1 paket bitiriyodum öğrendikten sonra kendimi sıkıyorum ve günde bi iki nefes çekiyorum oda eşim içince canım çekiyo ama çok zor tabi sürekli canım istiyo bazen dayanamıcak gibi oluyorm hemen ağzıma sakız alıyorum bide bebeğiimin oluşum aşamasında olduğunu düşünüp kendimi sakinleştiriyorum sende öyle yapabilirsin 😊