Merhaba kızlar oğlum 2 yaşında bugün sünnet oldu birkaç şeyi sormak istiyorum bezliyorum oğlumu bardak koyuyorum bezin içine bir numara da büyük bez aldım sıkıntı yok sadece çişini yaparken ağlıyor birkaç saat önce taburcu olduk zaten ama merak ettiğim bir şey var şimdi yaptıktan sonra ismini nasıl temizleyebilirim ne ile temizleyeceğim daha çok yeni olduğu için dokunamıyorum ve ıslak mendil vesaire dikişlerin üzerine falan temizlesem mi sadece kurulamak yeterli