Fdle Tekden hastanesinde Özlem katırcı’ya gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim çoğu doktor özelde olsa da numarasını vermiyor çevremdeki arkadaşlarimdan biliyorum doktoruma nezaman istersem ulaşabiliyorum mutlaka dönüş yapıyor ilgisi alakası çok memnunum şehir hastanesine gittim iki defa hiç memnun kalmadım doğuma 2 hafta kaldı özlem hanım yapacak inşallah kesinlikle tavsiye ederim Instagram sayfasından takip edersen hastası fln Baya çok sağlıkla gelsinler inşallah bebişlerimiz