betull_9 6+6 günlüğüm doktora gittim kesenin içinde plasanta oluşmuş ama bebeği göremedi doktor normalmi acaba 2 hafta sonra gel dedi çok endiseliyim
ikibebisannesii_45 betull_9 olabilir 6 haftalıkken benim de görünmedi bir hafta sonra kalp atışını duydu ama biraz kilolu olduğum için net göremedi ultrason fotosu veremedi. Sabırla bekleyin inşallah vardır bebiş