Citirmom Kızlar 30. Haftadayım hâlâ tansiyonum düşüyor, mide bulantısı ve sersemlik yapıyor. Buna bir çare var mı? Benim gibi olan var mı siz ne yapıyorsunuz
Citirmom AyenYavuz damlanın adı ne acaba? Doktor bana sadece oroferon demir hapı verdi kan değerim 9 çıkınca