Beyzaaldemir Kızlar ben 13.haftamda fetal dna yaptırdım şimdi 16.haftadayım hem özele hem devlete gidiyorum devletteki doktorum 4lü tarama için gün verdi fetal sonucum temiz 4lüyü yaptırmama gerek var mı sizce??
bulutsm Hayır gerek yok fetal yaptırmasan ikili yaptırsan bile risk az çıkınca üçlü ve dörtlü genel olarak istenmiyor Kafa karışıklığına sebebiyet verebiliyormuş ve doğruluk yüzdesi düşükmüş. Doktoruna söyle fetal yaptırdığını o da der diye düşünüyorum