Kızlar 37. Haftam bitiyor kaç kutu ilaç
Bitirdim dahada düşmüş kan değerlerim sağlık ocağında vermiştim dün ebem doğumda riskli olduğunu söyledi hemen git kan taksınlar dedi devlet hastanesi takipliyim ve devlet hastanesi en son 3. Ayımda kan almıştı hiç bakmıyor gitsem takarlarmı acaba aniden doğumum gelse korkuyorum kansızlıktan ya bir şey olursa diye kanı ne yükseltir bir önerisi tavsiyesi olan var mı