
Kızlar 2li testim riskli çıkmış. Birden böyle bi şey duyunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Doktor direk nipty den filan bahsetti. Bende amniyosentez yaptırmak istiyorum. Sonuçtan anlayan var mı ense kalınlığı filan nerde yazıyor hiç anlamadım testten de. İçimde çok büyük bir şüphe oluştu. İlk çocuğum şükür çok sağlıklı bunda böyle bir şey yaşayacağımı hiç düşünmezdim.