15+ 5 haftalığız bugün teşhis aldım kızlar doktorum risklerden falan çok fazla bahsetmedi sadece ilişkiyi yasakladı birde fitil verdi . Kendim internetten araştırdım birazda tedirgin oldum açıkcası varmı başına gelen sorunsuz düzelirmi acaba . 2 sezaryen geçmişim var zaten yine sezaryen olucak ama bebeğe bişey olurmu korkusu oluştu