Kızlar evet o soruyla geldim detaylı ultrasona cuma günü gideceğim 22+2 olmus olacağız randevu aldım Ankara da doktor Ali ergün bide ilk gebeliğim ,Ankara da oturmuyorum boluda oturuyorum Bolu da ki doktorum orayı önerdi özel klinikmiş bi yandan çok sevinçliyim bebeğimi göreceğim diye bi yandan da kötü bisey çıkar diye kendimi yedim hep muayene sırasında hiç sıkıntı çıkmıyor Allah’a sükür detaylıya da sırf yüzünü net görmek için gitmek istemiştim bu doktora giden var mı nasıl bi doktor önerilerinizi yaparmısınızzz birde ne yiyip gideyim bebek nasıl hareketli olur en son doktoruma gittiğimde kontrole bebek yüzü koyun yatmıştı göremedik inşallah bu sefer yüzü açık olur o kadar yol gideceğiz inşallah görürüz🤣