Kızlar 37+3 üm. Haftaya cuma nasipse sezaryenim var. Bugün kontrolüm vardı son muayeneden 10 gün geçti kilo artışı var ama boy uzayacağına aynı kalmış hatta mm olarak şu an daha az 😀 bir hafta önce başka bir doktorda 49 cm çıkmıştı. Anlamadım böyle bir şey mümkün mü ? Aslında usg aletinin kalitesi de iyi ama. Yanlış ölçmüş olabilir mi ya da artık yerleri daraldığı için net ölçemiyorlar mı ? Var mı böyle bir şey yaşayan.