Ranni 38+5 normal doğum bekliyoruz hamileliğim genel olarak rahat geçti çok şükür 😊 bir iki haftadır ayaktayken bacak arasına birden bi ağrı giriyor sadece çömelince geçiyor kafası da iyice yerleşmiş zaten o yüzden sanırım. Nstde ufak sancılar çıkıyor. Bir an önce kavuşmak istiyorum artık bir yandan da karnımdaki hareketlerini çok özleyeceğim ağlayabilirim şu an 🥹🤭