Cicegimmmm NsnrSrny42 carsamba gunu vericem canim ondan sonra da bekliycem bakalim hayirlisi olsun insaAllah
Melos26 bkb35 bende bu hafta tam böyle öğrendim ilk gittiğimde 30 du 2 gün sonra 120 doktor 17sinde gel bir daha dedi ama o zamana kadar ben bir daha ölçtürmek istiyorum. Sağlık ocağında ölçtürsem farklı mı çıkar yoksa hastaneye mi gideyim
bkb35 Melos26 bence aynı yerde ver çünkü laboratuvarlar arasında cihaz farklılığından sonuçlar değişik çıkabiliyor. İlk nerede verdiysen oradan devam et
Cicegimmmm NsnrSrny42 2 katına cikti canim 2 hafta donra Rabbimin izniyle keseyi ve kalp atîsını duyabilirim 🤲🏻🤲🏻
Cicegimmmm NsnrSrny42 amin insaAllah canim benim Rabbim tum isteyenlere de nasip etsin bu duyguyu 🤲🏻🤲🏻