Kubrabsyg canım şimdi sen normalden korkmuşken tekrar normal doğur deme hakkımız yok bence. Sezeryan ol desem ben iyi geçirdim diye seninde iyi olacak halin yok. Bunu doktorunla konuşup karar vermen gerekiyor. Şuan ki bebeğin durumunu, senin durumunu bilemeyiz. Her doğum aynı şekilde geçmez zaten. Aynı doktor ve hastaneye de gittiğini düşünmüyorum, yani detaylı bi şekilde doktorunla konuşacaksın biz ne desek boş olur.