Nurr384
evet özellikle ilk zamanlarda çok gerekli
bebekler ilk doğduklarında ciltleri verniks kazeoza ile kaplı oluyor doğumdan sonra bu bariyer gidiyor günler ilerledikçe ciltleri dünyaya adapte olmaya çalışırken kuruyor bu yağlar cildi nemlendirip kurumasımı önlüyor ya da azaltıyor
ayrıca gaz kaka promlemi yaşarsınız elinize birazcık yağ ya da losyon alıp gaz masajı vs yaparsınız