Merhaba 8 haftalık hamileyim.iki gündür karnımın sol tarafında bir ağrı var.Bazen de acı şeklinde artabiliyor.Bugün baktığımda ağrıyan kısımda damarların da daha belirgin olduğunu farkettim.Sağ tarafımda hiç bir ağtı hissetmiyorum.daha önce yaşayan var mı?Doktora gitmeli miyim