yazbebisi_ Selam herkese Spor egzersiz yapıyor musunuz ben doğuma da destek olması açısından başladım geçen hafta, squat gibi hareketler kasları güçlendirmesi için çok tavsiye edilmiş hem kilo kontrolü açısından da umarım devam edebilirim 😂
Deryakaya1802 yazbebisi_ bazen Leslie yapıyorum bazen hamile pilatesi ama genelde yürüyorum ☺ 25 haftalık gebeliğim
ibcmom yazbebisi_ 16. haftadan beri pilatese gidiyorum haftada 3 gün agrım sızım olmuyordu bu hafta annem ve babam ziyarete yanıma geldi vakit geçirelim diye gitmedim aksam sırt agrısından zor nefes alıyorum 😂
kalocwom yazbebisi_ Ayy bende bir hafta egzersizler yaptım ama bacaklarım o kadar ağrıdı ki yürümekte merdiven çıkmakta çok zorlandım :D Bende devam etmedim ama yapanlara saygım sonsuuzzz
derya14 yazbebisi_ Spor salonunda ağırlık çalışıyorum ama hamilelikten öncede yapıyorum hamile olduğumda başlamadım. İlk çocuğumda da 6. Aya kadar ağırlık çalıştım ve inanılmaz faydasını gördüm çünkü kaslarım güçlü olduğu işin ne belim ağrıdı ne sırtım. Bunda da devam etmeyi planlıyorum 🌸
yazbebisi_ Deryakaya1802 ay leslie çok iyiydi eskiden kilo vermiştim onunla iyi yapıyosunuz hareketsiz kalmamak için 😊
ibcmom yazbebisi_ ay evet kesinlikle önlüyor. Yeni basladığın icin ilk 1 hafta hamlık agrısı olabilir ama sonrası bahar bahçe inanın. inşallah kolayca doğuralım hepimiz
yazbebisi_ ibcmom ahaha evet 3 ay hareketsiz durunca ilk spordan sonra evin içinde bile adım atamıyodum ama kısa sürede gitti alıştım 😂
yazbebisi_ derya14 çok sevindim sizin adınıza, ben sıfırdan başladığım için sadece kendi vücut ağırlığımla squat vs yapıyorum inşallah bana da ağrı yaşamamam için yardımcı olur