dlkatyk merhaba arkadaşlar 32. haftamizdayiz az önce kontrolden geldim nst de 2 defa sancı gördü doktorum korkuyorum.. bu konu da bilgisi yada tecrübesi olan var mi.
Mrc58 dlkatyk bende şuan 32 haftaligim ama 31+2 de benimde sancim cikmisti doktor duzensiz demişti iğne ve serumla durdurdular şuan iyiyim canm korkma rabbim hayırlısını versin her zaman
Gugu dlkatyk bizim sanci 32 haftaden başledi. Şimdi 36+1 surekli sanci oliyo ntsde en az 10kere oldu bugun. Sirom taktiler fayde etmedi
dlkatyk GamzeCan saat 2 de tekrar nst ye alacak doktor duruma göre yatırabilirim dedi bu durumda olan 4 kişiden 1 kişi doğum yapıyor dedi
dlkatyk Mrc58 amin canım inşallah Allahım sana da hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin. kimseyi darda zorda bırakmasın
matisse Benim de 33den beri sancilarim cikiyor. En son ctesi gunu fazla olunca yatis verdi doktor. Serum, ciger gelistirici ve nidilat tedavisi uyguladi. Yarin 36ya giriyoruz insallah. 1-2 hafta daha direnmemiz lazim🤦🏼♀️
dlkatyk Gugu yaaa bebişler çok aceleci oluyor galiba acaba neden böyle oluyor muhakkak bir çok sebebi vardır hayırlısı olsun inşallah