ASE6154 Rabiul ben İstanbulda değilim ama geçen gün haber okumuştum 10 20 cm arasında kalınlığa ulaşması bekleniyor diye
Aydnkynk Rabiul sabah Bursa da sulu kar gibi yağdı arabanın camına düşünce fark ettik ama şimdi yok sahile yakın olduğumuz içinde buraya genel de yağmaz
brnaksyince Rabiul ordu da yaşıyorum, sabah ve öğlen yağdı ama tutmadı yine. Heyecanla bekliyoruz bizde. Bu hafta hem aşırı soğuk hemde kar gösteriyor ama yüksek kesimlerde etkili olur sanırım
Rabiul ASE6154 o kadar yağacağını sanmıyorum ya küçükken hatırlıyorum botlarımız kara gömülürdü şimdi yağarken görünce seviniyoruz nerden nereye 🤷🏼♀️
kumsal__ Rabiul uskadardada yağmış ama ben görmedim işlerden dolayı.eşime yagmamistir tükürmüştür yine dedim eşimde valla öyle oldu sana haber verene kadar durdu kar diyo 😅
brnaksyince Rabiul görüntü olarak şahane 🥰 kayak merkezinden geri gelmiyor insanlar 🙂↔️ hafta sonu bizde kaçamak yapmayı düşünüyoruz. Birde havasına bakicaz 😂
Rabiul Aydnkynk dikkat et o zaman canım bende geçen sene bu zamanlarda hamileydim iş yerimin orası merdivendi korkarak inerdim 😆