Canım ben çok araştırdım. Herkes farklı yapmış ama reglyken yapmayın çok kanama olur dediler. Yumurtlama da asla yapılmaz düşük olur. Benim döngüm kısa o yüzden regl 3. Günü başladım sabah akşam kaynattım yemeklerden önce içtim. Kanamam bitti benim ama akıntı oldu böyle sanki içim temizlendi. Ben 5 gün yapıp bıraktım çünkü yumurtlamayla çakışacaktı, 15 gün yapın diyolar ama riskli dikkatli olmak lazım çünkü içini söküyor bebek falan olursa düşer. İlk defa yaptım bu ay bekliyorum inanılmaz güzel yorumlar var bu küre mucize diyolar yapan %90 hamile kalıyormuş. Ama ben araştırdığımda kist yapıyor yazanları da gördüm. Benim reglime daha var umarım kist falan olmaz bakalım görücez🙏🏻