Betttt kuzum benimde dediğin gibi oldu ama doktorum kahverengi lekelenmenin düşük riski olduğunu demişti ve üstüne kasık ve sırt ağrım olmuştu ertesi gün gittim kontrole sonuç kötü herkesin bir olmuyor yerleşme kanaması rahim genişliyor o yüzden diyorlar ama öyle olmuyor bazen yanlış yönlendirmemek gerek her ihtimale karşı doktora gitmeli riski varsa iğne ilaç uygulanır