yazbebisi_ Hanımlar selam Ben 19 haftalık olmak üzereyim, hala bazen sırt üstü yatıyorum çünkü büyük bir baskı vs hissetmiyorum, kaçıncı haftadan sonra bundan kaçınmanızı söyledi doktorlarınız?
Mervecimmm yazbebisi_ bunu kendiniz hissedersiniz. Ben 33. Haftadayım arada sırt üstü yatma ihtiyacı duyuyorum ve yatıyorum.rahatsız olduğumu hissettiğim anda pozisyon değiştiriyorum
dilaradoyan yazbebisi_ zaten siz kendiniz rahatsız olmaya başlıyorsunuz. Bende 22-23haftadan sonra belirginleşti rahatsızlık
Minikmucizemmm26 yazbebisi_ doktorum bununla ilgili bişey söylemedi 28 haftaligiz uyurken genelde sağ ya da sol tarafa yatıp uyuyorum ama uyurken sırt üstü yatıyorum farkında olmadan gündüzleri uzanirkende sırt üstü yatıyorum bı sıkıntımız yok şuanda çok şükür
bulutsm Bende 16. Haftadayım baskı değil ama sırtüstü yatınca karıncalanma gibi hissediyorum ama psikolojik mi sizde de oluyor mu?
yazbebisi_ bulutsm bende sadece bacaklarımı da dümdüz uzatırsam karnım geriliyormuş gibi bi his oluyor onu yaşarsam hemen dönüyorum
dunnobeck Doktorumun söyleyip söylemediğini hatırlamıyorum ama zaten karnın büyüklüğüne göre kendimiz rahatsız olup yana yatıyormuşuz. Ben yine de 20.haftadan itibaren sola yatmaya başladım, uyurken sırtüstü dönüyorum ama arkama yastık koyunca daha iyi oluyor
Yczr 34 haftalık oldum ben sürekli yan yatmıyorum en iyisi sola yatmak tabi ama zaman zaman sırt üstü yatmak istiyorum ve yatıyorum. Nefesim daralıyor bir süre sonra zaten kendim dönüyorum, dinlediğim bi doktor da zaten siz anlarsınız rahatsızlık duyarsınız belli bir süre sonra diyordu