sendekimsinnn bence beklemenizi tavsiye ederim çünkü negatif olunca insan hayal kırıklığına uğruyor ben evde test bulundurmuyorum o yüzden ,regl gecikmesini bekledim 7. Gün evde erken gebelik testi yaptım şok aşırı silik çıktı bir gün sonra kan verdim 8.günde 0.5 çıktı ve hala regl olmadım 8 gün beklememe rağmen keşke 10 gün daha bekleseydim diyorum