cigdemm1638 benimde 2021 de 1 aylik evliyken 55 beta ile hamile oldugumu ogrenmistim 2 gun sonra 50 ye indi doktor kimyasal dedi o ne demek diye kala kaldim cok uzuldum agladim vs aslinda hamile bile degilsin bebek diye bisey yok vucut kendini hamile saniyor ama bu iyi bisey demekki kalabiliyorsun uzulme normal adet olacaksin kurtaj vs gerektirmez dedi 10 gun sonra adet oldum.cok aglamistim ama bir bebek kaybetmek bile degilmis aslinda sonra 6 ay sonra hamile kaldim kizim oldu rabbime sukurler olsun simdide ogluma hamileyim uygulamaya gore son 14 sezeryan olursam son 5 gun.