Zeh-mat1968 kaçıncı haftadasın canım? Malesef hormonlardan dolayı oluyor mide bulantısı pek bir çözümü yok. Ben zencefilli şeker, bol bol tuzlu çubuk kraker ve çiğ badem ile atlatmaya çalıştım o süreci.. Bol bol temiz hava al kısa süreli yavaş tempolu yürüyüşler yap. Benim 5+3te başladı 16. haftalarda mide bulantısı yoğunluğu azaldı ara ara olsa da hala... İnşallah en kısa sürede geçer🙏🏻