tosbaaa idrarda biraz koku vardi ama yanma falan ilk olmuyordu vajinaya baskı hissetimde dokturuma sabah ilk idrarlan test vermek istedimi söyledim genelde hep akşam vakti randevum oldu için çok su içtim için çıkmıyordu sabah vermek istedim test yaptı o zaman yüksek enfeksiyonum çıktı antibiyotik kullandım hala geçmedi bu hafta tekrar kontrolum var o yüzden ara ara islaklik oluyor